Advertisement

פעיל חיזבאללה - פעיל חיזבאללה נהרג מפיצוץ מתקן ישראלי / .של פעיל חיזבאללה בתקיפה נגד מטרות איראניות בסוריה שיוחסה לצהל.

פעיל חיזבאללה - פעיל ×—×™×–×'אלל×" × ×"ר×' מפיצוץ מתקן ישראלי / .של פעיל חיזבאללה בתקיפה נגד מטרות איראניות בסוריה שיוחסה לצהל.. בשנים האחרונות הודיעו כמה פעמים צבא לבנון וחיזבאללה על גילוי מכשירי ריגול ישראליים בשטח לבנון. כעת הורשע פעיל חיזבאללה ברצח. החשוד שנעצר בקפריסין הוא פעיל חיזבאללה שתכנן לפגוע במטוסי נוסעים ישראלים באי. ברשתות החברתיות דווח כי יתכן והמוסד הישראלי עומד מאחורי. חיזבאללה מחליטים על תגובה לפי התקשורת בישראל?

לפי הדיווח, נעצר החשוד בשבוע שעבר בלימסול, בעקבות מידע מודיעיני שהעבירה סוכנות. חיזבאללה הודיע היום (ראשון) כי פעיל הארגון חסן סאלמן, מהעירייה שמסטאר שבלבנון, נהרג בפעילות סורית. במחנה השתתף גם סלמאן חרב, פעיל חיזבאללה לבנוני שיעי בן 26, אשר יצר קשר עם משתתפים מישראל. סרוגים | כלי התקשורת בלבנון דיווחו כי פעיל חיזבאללה בשם עלי יונס חוסל אתמול, וחשוד במעשה נעצר. חיזבאללה מחליטים על תגובה לפי התקשורת בישראל?

×—×
×—×"שות רוטר חשיפ×" ×'×™×"×™ ×—×™×–×'אלל×" מערכת טילי קרקע אוויר רוסיים מסו×' S 125 Neva Pechora from pbs.twimg.com
?רוצים לדעת האם גם אתם זכאים. סלמאן חרב נפגש אישית עם קבוצת צעירים ישראלית, הציג את עצמו כפעיל חיזבאללה, הרצה בנושא המאבק ואף הציג קטעי. הותר לפרסום כי במסגרת פעילות של שירות הביטחון הכללי, בשיתוף עם צהל ומשטרת ישראל, נעצר לאחרונה, יוסף יאסר סוילם, בן 23, תושב קלקיליה, פעיל חיזבאללה אשר הונחה לקדם פיגועי טרור לרבות ביצוע פיגוע חטיפה. מהיום הראשון ההחלטה שלנו הייתה להגיב, וההחלטה להגיב עדיין קיימת. ספרתי את נוסעי ארקיע מישראל. בית דין מיוחד שהוקם בתמיכת האום גזר היום (שישי) את דינו של פעיל חיזבאללה סלים ג'מיל עיאש, שהורשע במעורבות ברצח ראש ממשלת לבנון לשעבר. אתמול הוסגר לארהב פעיל חיזבאללה. אתמול ציינו בחיזבאללה את מותו של נושא המטען שהביא לפיצוץ.

היה ידוע לישראלים שלא נשתוק על זה.

השופט חידש צו מעצר בינלאומי נגדו, וקבע כי חיזבאללה פעל למנוע את מעצרו. ?רוצים לדעת האם גם אתם זכאים. לפי הדיווח, נעצר החשוד בשבוע שעבר בלימסול, בעקבות מידע מודיעיני שהעבירה סוכנות. כעת הורשע פעיל חיזבאללה ברצח. 3 פעילי חיזבאללה אחרים זוכו. החשוד שנעצר בקפריסין הוא פעיל חיזבאללה שתכנן לפגוע במטוסי נוסעים ישראלים באי. אתמול ציינו בחיזבאללה את מותו של נושא המטען שהביא לפיצוץ. חיזבאללה הודיע היום (ראשון) כי פעיל הארגון חסן סאלמן, מהעירייה שמסטאר שבלבנון, נהרג בפעילות סורית. רשתות המזוהות עם חיזבאללה דיווחו השבוע כי בתקיפה נהרג פעיל הארגון, עלי ג'ואד. אני באמת מנסה להיכנס לראש שלכם, בוא תסביר לי איך לדעתך זה יום שלישי כ''ט בתמוז תש''פ 20:31 21.07.20. על פי הדיווח, דווד נורה למוות על ידי שני מתנקשים רכובים על אופנוע. בית דין מיוחד שהוקם בתמיכת האום גזר היום (שישי) את דינו של פעיל חיזבאללה סלים ג'מיל עיאש, שהורשע במעורבות ברצח ראש ממשלת לבנון לשעבר. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון.

שיחה שלא שומעים כל יום: אתמול הוסגר לארהב פעיל חיזבאללה. חיזבאללה מחזיק מחסני נשק סמוך לאוכלוסייה. כעת הורשע פעיל חיזבאללה ברצח. על פי הדיווח, דווד נורה למוות על ידי שני מתנקשים רכובים על אופנוע.

פעיל ×—×™×–×'אלל×
פעיל ×—×™×–×'אלל×" × ×"ר×' מפיצוץ מתקן ישראלי from www.ynet.co.il
אלמונים רכובים על אופנוע ירו למוות בחביב דווד, פעיל בארגון הטרור הלבנוני, ובבתו • ההתנקשות בוצעה בשכונה בה התגוררו בכירים בארגונים שיעים. סרוגים | כלי התקשורת בלבנון דיווחו כי פעיל חיזבאללה בשם עלי יונס חוסל אתמול, וחשוד במעשה נעצר. ברשתות החברתיות דווח כי יתכן והמוסד הישראלי עומד מאחורי. בשנים האחרונות הודיעו כמה פעמים צבא לבנון וחיזבאללה על גילוי מכשירי ריגול ישראליים בשטח לבנון. 3 פעילי חיזבאללה אחרים זוכו. מהיום הראשון ההחלטה שלנו הייתה להגיב, וההחלטה להגיב עדיין קיימת. בית דין מיוחד שהוקם בתמיכת האום גזר היום (שישי) את דינו של פעיל חיזבאללה סלים ג'מיל עיאש, שהורשע במעורבות ברצח ראש ממשלת לבנון לשעבר. לפי הדיווח, נעצר החשוד בשבוע שעבר בלימסול, בעקבות מידע מודיעיני שהעבירה סוכנות.

בשנים האחרונות הודיעו כמה פעמים צבא לבנון וחיזבאללה על גילוי מכשירי ריגול ישראליים בשטח לבנון.

הארגון לקח בשבי את לבנון. ברשתות החברתיות דווח כי יתכן והמוסד הישראלי עומד מאחורי. חיזבאללה הודיע היום (ראשון) כי פעיל הארגון חסן סאלמן, מהעירייה שמסטאר שבלבנון, נהרג בפעילות סורית. חיזבאללה מחליטים על תגובה לפי התקשורת בישראל? העיתוי מעניין שכן מדובר ביום השנה לפיגוע באוטובוס התיירים הישראלי בבולגריה שגבה את חייהם של 6 ישראלים. כעת הורשע פעיל חיזבאללה ברצח. מזכל חיזבאללה חסן נסראללה לערוץ הלבנוני אל מנאר: לפני שבועיים שלושה תקף צהל בסוריה ומת פעיל חיזבאללה. חיזבאללה מחזיק מחסני נשק סמוך לאוכלוסייה. שיחה שלא שומעים כל יום: מהיום הראשון ההחלטה שלנו הייתה להגיב, וההחלטה להגיב עדיין קיימת. בית דין מיוחד שהוקם בתמיכת האום גזר היום (שישי) את דינו של פעיל חיזבאללה סלים ג'מיל עיאש, שהורשע במעורבות ברצח ראש ממשלת לבנון לשעבר. החשוד שנעצר בקפריסין הוא פעיל חיזבאללה שתכנן לפגוע במטוסי נוסעים ישראלים באי.

כעת הורשע פעיל חיזבאללה ברצח. כלי תקשורת בלבנון מדווחים לפני זמן קצר (שלישי) כי בילאל חסן עבדו, פעיל חיזבאללה נהרג כתוצאה מפיצוץ שאירע בביתו שבצידון, על פי הדיווח מדובר בתאונה. שבכ מפרסם שיחת אזהרה שעשה רכז שבכ עם פעיל חיזבאללה בלבנון שניסה לגייס לארגון כמרגלות שתי אזרחיות ערביות ישראליות ממג׳דל כרום. רשתות המזוהות עם חיזבאללה דיווחו השבוע כי בתקיפה נהרג פעיל הארגון, עלי ג'ואד. בשרשור על החיסול הוא מוסיף כי חביב היה פעיל חיזבאללה והחיסול בוצע כנראה על ידי המוסד הישראלי.

חיסול פעיל ×—×™×–×'אלל×
חיסול פעיל ×—×™×–×'אלל×" ×¢×'×" על תיק ר×'יש ×"מרכז ×"ירושלמי לענייני צי×'ור ומ×"×™× ×" from i1.wp.com
אתמול הוסגר לארהב פעיל חיזבאללה. העיתון האמריקאי דיווח עוד כי המתקפה של צהל כוונה נגד משלחת בכירים של חיזבאללה, שהגיעו כדי לבדוק את הנשק עם. העיתוי מעניין שכן מדובר ביום השנה לפיגוע באוטובוס התיירים הישראלי בבולגריה שגבה את חייהם של 6 ישראלים. בשנים האחרונות הודיעו כמה פעמים צבא לבנון וחיזבאללה על גילוי מכשירי ריגול ישראליים בשטח לבנון. 3 פעילי חיזבאללה אחרים זוכו. לוחמי חיזבאללה אוספים מודיעין על צהל | מתוך חדשות הערב 19.10.17. רשתות המזוהות עם חיזבאללה דיווחו השבוע כי בתקיפה נהרג פעיל הארגון, עלי ג'ואד. אתמול ציינו בחיזבאללה את מותו של נושא המטען שהביא לפיצוץ.

בימים האחרונים פרסם חיזבאללה סרטון שבו נראים חברי חוליית נט המאיימים בתגובה נגד ישראל.

ג'ואד היה תושב העיירה עיתית שבדרום לבנון. לוחמי חיזבאללה אוספים מודיעין על צהל | מתוך חדשות הערב 19.10.17. משרד החוץ על הרשעת פעיל חיזבאללה: היה ידוע לישראלים שלא נשתוק על זה. שבכ מפרסם שיחת אזהרה שעשה רכז שבכ עם פעיל חיזבאללה בלבנון שניסה לגייס לארגון כמרגלות שתי אזרחיות ערביות ישראליות ממג׳דל כרום. סרוגים | כלי התקשורת בלבנון דיווחו כי פעיל חיזבאללה בשם עלי יונס חוסל אתמול, וחשוד במעשה נעצר. ברשתות החברתיות דווח כי יתכן והמוסד הישראלי עומד מאחורי. העיתון האמריקאי דיווח עוד כי המתקפה של צהל כוונה נגד משלחת בכירים של חיזבאללה, שהגיעו כדי לבדוק את הנשק עם. בימים האחרונים פרסם חיזבאללה סרטון שבו נראים חברי חוליית נט המאיימים בתגובה נגד ישראל. החשוד שנעצר בקפריסין הוא פעיל חיזבאללה שתכנן לפגוע במטוסי נוסעים ישראלים באי. לפני שבועיים שלושה תקף צהל בסוריה ומת פעיל חיזבאללה. אתמול ציינו בחיזבאללה את מותו של נושא המטען שהביא לפיצוץ. במחנה השתתף גם סלמאן חרב, פעיל חיזבאללה לבנוני שיעי בן 26, אשר יצר קשר עם משתתפים מישראל.

על פי הדיווח, דווד נורה למוות על ידי שני מתנקשים רכובים על אופנוע חיזבאללה. לפני שנתיים דיווחו בלבנון כי מטוסי צהל הפציצו מתקן האזנה שנשתל בוואדי בין העיירה.

Posting Komentar

0 Komentar